960 kataloški broj
Strani jezik
oblast
3 prioritet
K1 kompetencije
8 bodova

Od učionice do pričaonice - kontekstualno usvajanje stranog jezika

Marina Kopilović

Marina Kopilović

Profesor engleskog jezika i ELT Teacher Trainer

Marina Kopilović je profesor engleskog jezika i književnosti koja živi i radi u Beogradu. I pored gotovo tridesetogodišnjeg iskustva u radu sa decom različitih uzrasta, ne prestaje da eksperimentiše i isprobava nove metode i tehnike rada, a sa podjednakim entuzijazmom učestvuje na seminarima i stručnim skupovima i kao predavač, i kao slušalac.  Održala je brojne radionice i seminare za profesore engleskog jezika, ali i za profesore drugih predmeta u osnovnoj školi. Njena trenutna interesovanja usmerena su na primenu obrazovne drame u nastavi i razvijanju mehanizama praćenja napredovanja i ocenjivanja učenika.

Kao koautor dramskog projekta Razvijanje kritčkog mišljenja kroz proces dramu, dobitnik je treće nagrade na konkursu Kreativna škola 2013/2014.

Ivona Ranđelović

Ivona Ranđelović

Profesor engleskog jezika i ELT Teacher Trainer

Ivona Ranđelović je diplomirani filolog za engleski jezik i književnost. Po završetku studija na Filozofskom fakultetu u Nišu (2000), počinje sa radom u seoskim školama i zadržava se u OŠ “Vuk Karadžić” u Pečenjevcu (Leskovac). I posle 15 godina rada i dalje podučava sa velikim entuzijazmom i posvećenošću, stalno uvodeći novine, počevši od upotrebe najnovijih informacionih tehnologija u nastavi, do različitih dramskih metoda i tehnika, koje su joj trenutno u fokusu interesovanja (video intervju). Njen cilj je da ne podučava jezik kao sistem, već da strani jezik koristi da svoje učenike obrazuje i kod njih podstiče intelektualni, društveni, fizički, kreativni i emocionalni razvoj. Takođe, kao autor i realizator više akreditovanih seminara, ima za cilj da nastavnike upozna sa metodologijom i strategijama koji su se pokazali veoma uspešnim u radu sa njenim učenicima.

Oni zajedno neprestano ruše predrasude da deca iz seoskih sredina ne mogu biti podjednako uspešna kao njihovi vršnjaci iz većih razvijenih gradova, o čemu svedoče mnogobrojne nagrade koje su osvojili.

Jasmina Leleković

Jasmina Leleković

Profesor francuskog jezika i književnosti

Jasmina Leleković je profesor francuskog jezika u Osnovnoj školi „14. oktobar“ u Bariču, školi u kojoj se francuski jezik tradicionalno uči kao prvi strani jezik. Odbranila master rad iz oblasti metodike nastave na Filološkom fakultetu u Beogradu, tema „Internet u nastavi francuskog jezika u osnovnoj školi“. Njena interesovanja uključuju upotrebu kompjutera i interneta u nastavi stranog jezika. Učestvovala na Konferenciji o upotrebi modernih tehnologija u organizaciji IFS i APFS gde je prezentovala rad „Interaktivna tabla, moj najbolji prijatelj u razredu“. Održala radionicu povodom Evropskog dana jezika na temu „Interaktivna tabla kao asistent u nastavi stranog jezika“ na Filološkom fakultetu u Beogradu. Licencirani ispitivač za Delf ispite. Voli školu, učenike i nastavnički poziv. Nastoji da učenicima francuski jezik učini zanimljivim, kako na nastavi tako i organizovanjem vannastavnih aktivnosti. Uređuje školski blog  „Francuski, bre!“ kojim promoviše učenje francuskog jezika, kulture i civilizacije.

Ranka Vujanović

Ranka Vujanović

Profesor nemačkog jezika i književnosti

Ranka Vujanović je profesor nemačkog jezika i književnosti u osnovnoj školi "Drinka Pavlović" u Beogradu, u kojoj se nemački jezik uči kao prvi strani jezik.  I posle 15 godina rada u nastavi i dalje neprestano traga za nečim novim, kako bi svojim učenicima proces učenja učinila zanimljivijim i samim tim im ga olakšala. Glavni cilj u nastavi joj je da učenici progovore nemački jezik. U prilog tome govori činjenica da veliki broj njenih učenika nakon završenog osnovnog obrazovanja dostigne i položi nivo B1. Trenutna interesovanja su fokusirana na primenu moderne tehnologije u nastavi. Ranka Vujanović je i autor udzbenika za nemački jezik za 5. razred, a trenutno radi na udžbeniku za 6. razred.